-
Welke betalingsmiddelen worden geaccepteerd voor de bestellingen op de Bonne Maman-website?
Je kan je bestellingen met je bankpas via iDeal of via creditcard (Visa, Eurocard / Mastercard) betalen.
-
Is het online betalingsproces veilig?
Ja, het online betalingsproces is volledig veilig. We passen SSL-rechten en gegevensversleuteling toe om de vertrouwelijkheid van de rechten die via onze website worden gebruikt, te waarborgen.
-
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je bestelling wordt door ons met de grootste zorgvuldigheid voorbereid. Zodra je pakket wordt verzonden krijg je van ons een email ter bevestiging hiervan. Deze mail bevat een trackingnummer dat je kan gebruiken om je zending te volgen. Je kunt ook op ieder moment inloggen op je klantaccount en dan eerst op “Mijn account” en vervolgens op “Mijn bestelling” klikken.
-
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas kunnen wij reeds uitgevoerde orders niet meer wijzigen of annuleren. Om een zo kort mogelijke verwerkingstijd te garanderen, maken wij de bestellingen direct klaar voor verzending.
Bij verkeerde bestellingen geldt de wettelijke retourtermijn. Stuur in dit geval de bestelling terug, samen met het ingevulde en ondertekende retourformulier voor terugbetaling binnen 14 dagen. -
Waar vind ik een overzicht van mijn bestellingen?
Ga hiervoor naar het gedeelte ‘Mijn account’ en klik in het gedeelte ‘Mijn bestellingen’.
-
Welke verzendkosten en levertijden hanteren jullie?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen tussen twee verzendmethoden:
Colissimo afhaalpunten :
Levering van de zending op vertoon van een identiteitskaart en een handtekening.
Levertijd: 5-7 werkdagen na verzending.
Prijs: € 8,95
Gratis verzending vanaf een aankoopwaarde van € 45.
Levering alleen in Nederland
Colissimo thuisbezorging :
Kleinere items kunnen in de brievenbus worden gegooid.
Levertijd: 5-7 werkdagen na verzending.
Prijs: € 8,95
Gratis verzending vanaf een aankoopwaarde van € 45.
Levering alleen in Nederland
-
Wil je je bestelling naar een ander adres laten sturen ?
Bij bestelling kun je een afleveradres opgeven dat afwijkt van het factuuradres.
-
Wil je dat je bestelling naar een vriend wordt verzonden ?
Bij het bestellen kun je het adres van een vriend als nummeradres invoeren. Je hebt ook de mogelijkheid om voor de bevestiging een persoonlijk bericht aan je bestelling toe te voegen.
-
Wil je de producten van één bestelling op meerdere adressen laten bezorgen ?
Helaas kan een bestelling maar naar één afleveradres worden verzonden.
-
Wil je je bestelling in het buitenland laten bezorgen ?
Leveringen vinden uitsluitend plaats binnen Nederland.
-
Is je levering te laat ?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bijbehorende bevestigingsmail. Dit bevat ook het trackingnummer, dat je kan gebruiken om de zending te volgen.
Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling via onze website te volgen. Ga hiervoor naar het gedeelte “Mijn account” en klik op “Levering volgen” onder “Bestellingen”.
Als je nog vragen hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice via: info@bonnemaman.nl.
-
Wil je een artikel of een bestelling retourneren?
We hopen dat de producten van Bonne Maman volledig aan je verwachtingen voldoen.
Mocht dit om welke reden dan ook niet het geval zijn, dan kan je het product binnen 14 dagen na ontvangst van de zending in ongeopende, ongebruikte en foutloze staat retourneren.
-
Mis je een product in je bestelling?
Neem dan contact op met onze klantenservice: info@bonnemaman.nl.
Wij zoeken snel een oplossing voor je.
Als een product niet op voorraad is, word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld (via je klantenaccount op onze website). Controleer je e-mailinbox om er zeker van te zijn dat je een dergelijk bericht niet hebt ontvangen.
-
Het product komt niet overeen met de beschrijving of is beschadigd ?
Neem contact op met onze klantenservice via: info@bonnemaman.nl
-
Wat zijn de termijnen en procedures voor terugbetaling ?
Zodra de verantwoordelijke afdeling jouw zending heeft ontvangen, vindt de terugbetaling plaats binnen 14 dagen via de betalingsmethode die voor de bestelling is gebruikt.
Wij willen je erop wijzen dat de oorspronkelijke verzendkosten ook worden vergoed (als de gehele bestelling wordt geretourneerd) en dat het product volledig en in de originele verpakking aan ons moet worden geretourneerd.
-
Hoe maak ik een account aan?
Je kan je klantaccount aanmaken als onderdeel van een online bestelling of door bovenaan de website op “Mijn account” te klikken.
Een klantenaccount biedt jou de volgende voordelen:
– Je kunt je aanmelden voor de Bonne Maman-nieuwsbrief en al het belangrijke nieuws en informatie over nieuwe producten en actuele gebeurtenissen van Bonne Maman ontvangen.
– Je kunt je bestellingen online volgen.
-
Wil je jouw persoonlijke gegevens wijzigen ?
Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen op jouw account en naar het gedeelte “Accountgegevens” te gaan.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik opnieuw inloggen op mijn account ?
Wanneer je inlogt, klik je op de link “Wachtwoord vergeten”. Je ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord
-
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief ?
Door op de link ‘Afmelden nieuwsbrief’ te klikken die je in elke Bonne Maman nieuwsbrief onderaan kunt vinden.
Via je klantaccount in het gedeelte ‘Aanmelden nieuwsbrief’.
-
Ik ben allergisch voor een ingrediënt
Lees de ingrediënten en allergenen voordat je een Bonne Maman-product bestelt.
De pectine (in al onze jam smaken) komt van de volgende vruchten: Appel en Citroen.
-
Een klacht indienen
Voor klachten kun je ons contactformulier invullen.
-
Wil je Bonne Maman een berichtje sturen ?
Vul het contactformulier in of schrijf een e-mail naar info@bonnemaman.nl.